دبیرستان امام سجاد علیه السلام دیدی همه رفتند چه آنهایی که هوایت را داشتند چه آنهایی که نداشتند ... و امروز تو نیز رفتی و دیگر از تو هم نه نامی ماند و نه نشانی... پس کوتاهی هایمان را بر ما ببخش و حلالمان کن... گرچه هیچ چیز در این عالم گم نخواهد شد که فرموده است : «و ما تقدموا لانفسکم من خیر تجدوه عندالله هو خیرا و اعظم اجرا؛ و هر کار خوبی برای خود پیش فرستید آن را نزد خدا بهتر و با پاداشی بزرگ تر باز خواهید یافت» (مزمل/ 20). دانود جزوه ي كامل عربي عمومي در كنكور
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به وبلاگ دبیرستان امام سجاد علیه السلام خوش آمدید لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه ساخته و در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري رسانید.
<-Text3->



دانود جزوه ي كامل عربي عمومي در كنكور
نوشته شده در چهار شنبه 11 بهمن 1390
بازدید : 3126
نویسنده : علی قبادی

همه بخوبی می دانیم درس عربی یکی از دروس بسیار مهم و امتیاز آور در کنکور است. چرا که اغلب کنکوریها به این درس علاقه نشان نمی دهند و در کنکور درصد پایینی را پاسخ میدهند و همین عامل باعث می شود داوطلبی که بتواند با قدرت و با درصد بالایی به تست های درس عربی پاسخ صحیح دهند نسبت به رقبای خویش برتری زیادی داشته باشد. این جزوه که بصورت کتاب الکترونیکی در اختیار شما قرار می گیرد شامل تمامی مباحث درس عربی در کنکور است که به شما داوطلبین عزیز در جهت پاسخگویی صحیح به تستهای عربی در کنکور بسیار کمک خواهد کرد.سرفصلهای این جزوه بصورت زیر است :

 

انواع فعل

ثلاثی مجرد – مزیر

لازم و متعدی

معرب و مبنی

صحیح و معتل (انواع)

اسم – معرفه یا نکره

موصول

منصرف و غیر منصرف

صفت و موصوف

انواع مشتق

حروف

مضاف

انواع اعراب

انواع فاعل

معلوم مجهول

خبر – انواع خبر

نواسخ

منصوبات

مفعول فیه یا ظرف

حال  – تمییز  – منادا (انواع)

استثنا

عدد و معدود

بهمراه نکات برگزیده درس عربی برای کنکور.

دانلود جزوه عربی کنکور به همراه نکات کنکوری

تعداد صفحات :۱۶

پسورد: dlbook.net

دانلود مستقیم


:: موضوعات مرتبط: سؤالات و جزوات درسي , دانش آموزان , ,